Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Atletika ve školní tělesné výchově
Vlachová, Šárka ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název: Atletika ve školní tělesné výchově Cíle: Cílem práce bylo zjištění úrovně základní pohybové výkonnosti dětí staršího školního věku v roce 2013. Provedla jsem srovnání se členy sportovních středisek Českého atletického svazu (dále jen SpS ČAS) za rok 2012. Metody: V diplomové práci jsem použila metodu pozorovací a testovací. Ověření realizovatelnosti vybraných motorických testů proběhlo při hodinách tělesné výchovy na Základní škole Pacov Za Branou a Náměstí. Pomocí motorických testů jsem zjišťovala úroveň pohybových schopností chlapců druhého stupně. Vybrala jsem čtyři nejčastěji používané testy - běh na 50m VS, skok do dálky z místa, hod plným míčem a běh na 12 minut. Výsledky: Výkonnost členů SpS je výrazněji vyšší oproti žákům ze základní školy. Ve všech pohybových testech dosahují žáci základní školy horších výsledků. Klíčová slova: školní atletika, atletika, pohybové schopnosti, motorické testy
Úroveň rozvoje kondičních schopností hráčů juniorské kategorie dle testové baterie českého svazu ledního hokeje v roce 2014 a 2015 a možnosti jejího hodnocení.
Kuřítko, Jaroslav ; Šťastný, Petr (vedoucí práce) ; Arnošt, Pavel (oponent)
Název práce: Úroveň rozvoje kondičních schopností hráčů juniorské kategorie dle testové baterie českého svazu ledního hokeje v roce 2014 a 2015 a možnosti jejího hodnocení. Cíle práce: Cílem této diplomové práce je zkoumání rozvoje kondičních schopností u kategorie juniorů a možnostmi jejího hodnocení. Hlavním cílem je vyhodnotit výsledky testů z databáze českého svazu ledního hokeje pro přípravné období 2014 a 2015, zjistit četnosti dosažených výkonů, a porovnat je s orientační bodovou hodnotou v protokolu testové baterie. Poté pak navrhnu slovní hodnocení pro jednotlivé kondiční testy. Metoda: Výsledky byly zpracovány statisticky v programu MS Office Excel a přepsány do tabulek. Stanovil jsem počet intervalů, kterých je 10, pro které jsem zjistil data. Pro hodnocení jsem vždy dva intervaly sloučil a vznikla mi tak pěti bodová škála. Vypočítal jsem absolutní četnosti pro dané intervaly a relativně absolutní četnosti. Pro obě četnosti byly vypočteny i jejich kumulativní hodnoty. Použil jsem slovní hodnocení, rozdělené na pět hodnot. Slovně hodnotím, jaké má hráč předpoklady pro lední hokej, dle získaných bodů v jednotlivých testech. Pro rozdíl mezi jednotlivými sezonami bylo využito Cohenova d. Výsledky: Nezjistil jsem žádné statistické rozdíly výsledků mezi sezonami 2014 a 2015. Vypočítal jsem...
Porovnání kondičních schopností u tenistů různé herní úrovně v juniorské kategorii
Blažek, Jaroslav ; Kočíb, Tomáš (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Porovnání kondičních schopností u tenistů různé herní úrovně v juniorské kategorii Cíle: Hlavním cílem této práce bylo porovnat a vyhodnotit výsledky, které jsme získali měřením tří skupin probandů různé herní úrovně. Jako druhotný cíl, jsme sestavili kondiční testovou baterii, která byla svým obsahem specifická pro tenisovou hru. Metody: V naší práci jsme použili metodu komparativní analýzy. Tuto metodu jsme aplikovali ve srovnání jednotlivých testů a výkonů. Porovnávali jsme průměrné hodnoty skupin mezi sebou a individuální výkony testovaných. Výsledky: Zjistili jsme, že průměrné výkony v jednotlivých skupinách (vyjma testu výbušné síly dolních končetin) korespondovaly s úrovní jejich herního výkonu. Individuální výkony první skupiny však neodrážely postavení v žebříčku ČR. Všechna měření jsou graficky zpracována ve výsledkové části práce. Klíčová slova: testování, kondiční schopnosti, tenis
Atletika ve školní tělesné výchově
Vlachová, Šárka ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název: Atletika ve školní tělesné výchově Cíle: Cílem práce bylo zjištění úrovně základní pohybové výkonnosti dětí staršího školního věku v roce 2013. Provedla jsem srovnání se členy sportovních středisek Českého atletického svazu (dále jen SpS ČAS) za rok 2012. Metody: V diplomové práci jsem použila metodu pozorovací a testovací. Ověření realizovatelnosti vybraných motorických testů proběhlo při hodinách tělesné výchovy na Základní škole Pacov Za Branou a Náměstí. Pomocí motorických testů jsem zjišťovala úroveň pohybových schopností chlapců druhého stupně. Vybrala jsem čtyři nejčastěji používané testy - běh na 50m VS, skok do dálky z místa, hod plným míčem a běh na 12 minut. Výsledky: Výkonnost členů SpS je výrazněji vyšší oproti žákům ze základní školy. Ve všech pohybových testech dosahují žáci základní školy horších výsledků. Klíčová slova: školní atletika, atletika, pohybové schopnosti, motorické testy

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.